Hej Tam
No problems - bare du har forsøgt at GØRE noget selv - vil vi her stå på hovedet for at hjælpe dig. Herom ingen tvivl.
Har du checket de ting jeg nævner tidligere ?
Hvis du har og den stadig ter sig - kan du evt prøve at sætte en anden gas-servo i. Hvis du ikke lige har een liggende, kan du bare prøve at byttet stikkene fra servo´erne om i modtageren, og så se om dit styretøj skaber sig, når du tænder for anlægget !. Start ikke motoren...og hvis det så gør det, er det servo´en og/eller sender / modtager den er gal med.
Hvis alt det mekaniske virker som det skal, er vi muligvis ude i en utæthed i systemet et eller andet sted, som gør at lige når du har startet, trækkes falsk luft ind et eller andet sted ( utætheden ), og så fiser motoren op i omdrejninger - men vil normalt så herefter gå i stå.
Hvis DET er tilfældet, skal du til at checke for utætheder.
Du skriver at den har kørt ordenligt - så jeg går ud fra at karburatoren står nogenlunde på fabrikstal og at det ikke er fordi du har fået skruet for meget på LS og HS nålen....det KAN nemlig godt arte sig på nogenlunde den måde jeg her beskriver...
Sig bare til, hvis jeg skal guide dig igennem mulighederne for utætheder - for der er faktisk mange
Hvis du bor i nærheden af hvor jeg bor - 8464 Galten - er du til enhver tid velkommen til at kigge forbi - så vil jeg tro vi kan fikse problemet. Og det er ikke noget der koster noget - med mindre der skal bruges stumper af een eller anden slags...
Mange nitro hilsener
Niels Vangsøe